Trening uke 44

Må si meg meget fornøyd med forrige ukes trening! Klarte presse inn hele 5 gode økter. Kan ikke klage på det. Det som var ekstra kjekt forrige uke var at jeg virkelig merket framgang når det kommer til enkelte øvelser på crossfiten. Herlig å merke at formen stiger og at man blir sterkere. Også teknikken på noen øvelser begynner å bli god. Har virkelig funnet en type trening som får meg til å ville gå å trene. Ingenting er bedre enn det! 





Her er en liten videosnutt over økten vi hadde på tirsdag. En rimelig vond WOD som flere spydde av etter endt økt.

"Barbara"
Beste tid: 25:48 "lite" & grønn strikk

1) Starter med 20 pull ups  
2) 30 push ups 
3) 40 sit ups 
4) 50 knebøy 
5) Pause i 3 minutter
6) Begynner på ny med pull ups osv...
7) Pause 3 minutter
8) Ny runde
9) Pause 3 minutter
10) Ny runde
11) Pause 3 minutter
12) Ny runde
13) FERDIG!

En økt med en del pauser, men allikevel en beinhard økt! Jeg kjørte Barbara "Lite" som vil si at jeg hadde 10 mindre repetisjoner på hver øvelse.

9 kommentarer

fauxfur

08.11.2010 kl.21:04

trening er alltid digg etterpå :-)

tine

08.11.2010 kl.23:22

Årh fy faen! Hørtes jo heilt jævli ud! Men e kjekt å se når du forbedre då:) Bler muskle av slikt vett:)

Jorunn

09.11.2010 kl.00:14

Det der ser helt SYKT hardt ut... Er det så ille som det ser ut som? Har sett flere videoer og lest mye om det for tiden, men ikke søren om det frister meg med den kondisen jeg har. Haha...

camilla

09.11.2010 kl.04:27

eyy, ser bra ut :D

Marit

09.11.2010 kl.13:22

Det hørtes kjempe tungt ut! ;p

Ida Talette

09.11.2010 kl.15:32

Det ser jærskla hardt ut! Blei litt motivert av at det hang et australsk flagg på veggen, da.. Hihi ;) Du er superflinkus, Mona!!

Hege

09.11.2010 kl.16:01

Wow så stilig! sprek du! ser ut som ala boot camp det der ^^

vediskristine

09.11.2010 kl.20:17

OiOi, så sykt flink du er! Burde lære av deg, jeg! ♥

Else

10.11.2010 kl.00:23

hahaha åh herreGUD denne sugde balle. Syre i hele meg etterpå liksom.

Skriv en ny kommentar

hits